måndag 23 september 2013

Börja blogga

Jag har tänkt ett tag på om jag vill börja blogga om min och min mans försök att bli föräldrar och nu har jag bestämt mig. Det finns flera anledningar till beslutet. Mest är det nog för att jag känner att jag ibland behöver få skriva av mig och få lite struktur på alla tankar som virvlar runt i huvudet på mig. Sen tycker jag också att det är lätt att glömma hur jag tänkte och kände tidigare och då kan det vara bra att kunna gå tillbaka och läsa sina egna tankar. En tredje anledning att blogga är ju självklart att komma i kontakt med läsare och andra bloggare. Än så länge har jag inte riktigt bestämt om den här bloggen ska handla bara om adoption eller mer om mitt liv i allmänhet. Vi får väl se hur projektet utvecklar sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar